KŐSZEGI ZSUZSANNA

Stresszoldás, önismeret, kineziológia

Stresszoldás, önismeret, kineziológia

Siker vagy kudarc, avagy a célok elérése vagy feladása

2015. február 03. - Kőszegi Zsuzsanna

Nemrég beszélgetést folytattam valakivel, aki arról számolt be, hogy az ő fő problémája az, hogy sokmindenbe belekezd, de sajnos nem fejezi be ezeket. Ahogy egyre jobban a dolgok mélyére néztünk jutottunk el oda, hogy valójában azért nem folytatja a dolgokat tovább, mert az első akadálynál úgy érzi kudarcot vallott és ennyi volt....nincs tovább.

Elárulom azt a titkot, hogy az én életemben sem úgy jöttek a dolgok, hogy kitaláltam valamit és ha az úgy akkor azonnal nem valósult meg akkor feladtam, hanem addig alakítottam rajta, amíg olyan nem lett, amilyennek én szerettem volna. Amikor valamit gondolatban megalkotunk és papírra vetjük, majd ezt a gyakorlatba is atültetjük akkor látjuk csak, hogy mit hogyan kellene másképp csinálni, mi az, amit alakítanunk kell rajta....és minél többet csiszolunk rajta annál inkább alakul ki az, amit valóban szeretnénk.

Itt jön az, hogy mi lenne, ha másképp gondolnánk a célunkhoz vezető úton lévő kihívasokra? Mi lenne, ha nem azonnal a legkönnyebb lépést választanánk és feladnánk, hanem megnéznénk, hogy hogyan lehetne ezen változtatni, hogyan lehetne másképp csinálni? Más szemszögből vizsgálnánk meg a dolgokat és alakítanánk rajta és addig alakítanánk, amíg el nem jutunk oda, amit szeretnénk.
Minden egyes ún. akadálynál azt vizsgáld meg, hogy hogy csináld másképp.
Milyen olyan egyéb lehetőség van, amire azelőtt nem is gondoltál? Az utad során jöttek-e új ötletek, informaciók, melyek segítenek az utadon?

Edisonról az izzó feltalálójáról már biztosan mindenki hallott. Ő sem adta fel az eslő kísérletét követően, amikor nem sikerült, amit szeretett volna. 

Edison erről azt mondta: " Nem kudarcot vallottam, csupán megtaláltam ezer olyan módot, ahogyan nem lehet felfedezni az izzót."

Ezek után folytatta kísérleteit, melynek eredménye mára mindenki számára ismeretes.

Szóval mindenkinek üzenem és kívánom, hogy a céljaihoz vezető úton kitartóan haladjon tovább és a felmerülő akadályokat átalakítva jusson el oda, ahova szeretne. 

Jó utat kívánok a célhoz vezető úton! :)

1679629_d01b0e291fa16e39f7554be5f902cd65_wm.jpg

www.naturterapia.hu

süti beállítások módosítása