KŐSZEGI ZSUZSANNA

Stresszoldás, önismeret, kineziológia

Stresszoldás, önismeret, kineziológia

Kineziológia (One Brain) tanfolyami hallgató tollából…

2019. augusztus 28. - Kőszegi Zsuzsanna

Aki a kineziológia 3in1Concepts One Brain ágát elkezdi tanulni az nem csak egy módszert tanul meg, meglelheti, megismerheti önmagát, átlépheti korlátjait, feloldhatja gátjait és egy új élet látást, életszemléletet is kap.
A tanfolyamra jelentkezésem egy belső hívó szó eredménye, s nagyon hálás vagyok azért, hogy abban a pillanatban tudtam önmagamra figyelni.

Az első tanfolyamokon hiába hallottam az oktatótól, hogy legyek nyitott, bátor, ne legyen elvárásom és ne hasonlítsam magam másokhoz, az elvárásaim magammal szemben óriásiak voltak és mindent megtettem azért, hogy ráfeszüljek és éreztessem magammal, hogy ez nem sikerül.

A 3-4. tanfolyamig kellett menetelni, hogy már ne csak a technikai részekkel foglalkozzak, ne a tesztelés menetét, hanem a milyenségét, tartalmát tudtam figyelni. Itt emlékeztetett az oktatóm, hogy az 1-2-es tanfolyamon pont erre szerette volna felhívni a figyelmünket, hogy a megfelelő gyakorlást követően kb. 3-4-es tanfolyami szinten érjük el azt, hogy már nem csak a technikai részre összpontosítunk. Sokan már korábban pont ezért adják fel a kineziológiai tanulmányaikat, mert nem adnak elég időt maguknak, pedig az egymásra épülő tanfolyamoknak pont ez a lényege, hogy a megfelelő tempóban, idővel elérjük azt, hogy ténylegesen tudjunk dolgozni önmagunkon és másokon, ezért is folytatom a képzési utat a 3in1Concepts One Brain tanfolyamain.

A folyamatos biztatás, próbálkozás és a tanfolyamokon szerzett információ, tapasztalat hatására már nem ijedek meg, ha a kliens (vagy még néha előfordul, hogy én magam) befeszül, mert tudom, hogy mit kell tennem.

3in1Concepts One Brain kineziológia tanfolyam hallgató tollából...

Köszönöm tanfolyamtársaimnak, hogy olyan nyitottak, bátrak és felszabadultak voltak/lettek a tanfolyamok során.

Így megtapasztalhattam, hogy a kineziológiai oldások milyen erővel bírnak. Miként változik egy zárkózott sportos férfias lány nyitott, lágy, kiteljesedett nővé. Megfigyelhettem, hogy maga a beszéd milyensége, a haj színe vagy akár a mimika hogyan alakul, miután feloldódik egy rég elrejtett, elfelejtetett ügy.

Tanfolyamok előrehaladtával mint a hagymának a belső rétege, úgy bújik elő a saját valóságunk. Kapunk a kezünkbe egy olyan technikát mellyel egyre magabiztosabban fejthetjük meg önmagunk majd klienseink problémáját, ügyét.

A hét tanfolyam elvégzése után biztosan mondhatom - bár magam sem hittem az első napon - ha a tanuló végig halad a tanfolyamokon, megjön a bátorság, elérkezik a változás és letisztul a 3in1Concepts One Brain kineziológia csodája.

Oleár Bernadett írása! Köszönöm Bettynek, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a tanfolyamról.

Amennyiben jelentkezni szeretnél a tanfolyamra, itt megteheted: Jelentkezem

 

süti beállítások módosítása