KŐSZEGI ZSUZSANNA

Stresszoldás, önismeret, kineziológia

Most lenne rá időm, még sincs kedvem semmihez.

2020. április 11. - Kőszegi Zsuzsanna

Most lenne sokmindenre időnk a karantén alatt, avagy a kényszerszabadság nehézségei. Vannak, akik már lassan 1 hónapja önkéntes vagy hatósági karanténban vannak. Az otthon maradással párhuzamosan az online tér még nagyobb teret kapott, mint eddig. A “maradjotthon” kampánnyal sok online tanfolyamra, előadásra nyílt lehetőségük, mégsem sem jön az a lendület, ami vinne minket előre és vágnánk bele az önfejlesztésbe, új dolgok kipróbálásába.

Vajon mi lehet az oka annak, hogy most, amikor végre lenne időnk magunkra, mindazokra a dolgokra, amiket eddig csak halogattunk, mégsem kezdünk bele? Mit tehetünk annak érdekében, hogy ezen változtatni tudjunk? Ehhez adok egy kis segítséget ebben a cikkben.

Első lépésként figyeld magad! Vizsgáld meg, ismerd fel és tudatosítsd jelenlegi érzéseidet. A tudatos jelenléttel megfigyelheted mi is zajlik épp most benned. A motiválatlanság, ingerültség, idegesség, negatív gondolatok, akár alvászavarok, étvágytalanság, energiahiány, fáradtság érzése természetes reakciók a jelenlegi helyzetben.

Engedjük meg magunknak a félelmeinket, bizonytalanságainkat, a jövőtől való félelmet vagy épp a múlt elengedésének gyászfolyamatát. Gyászfolyamatról megjelent korábbi cikket itt találod. Ne fojtsuk el ezeket az érzéseket, hiszen most egy óriási változást élünk, nem csak egyéni, hanem világszinten. A saját egyéni érzéseinken kívül a kollektív félelem és bizonytalanság is hatással van ránk.

A jelenlegi érzéseid felismerése és elfogadása segít a továbblépésben és megküzdésben. Miután első lépésként megengedted magadnak, hogy beazonosítsd mit is érzel és elfogadod ezen érzéseket, akkor léphetsz tovább a következő lépcsőfokra.

Második lépésként azt nézd meg mit is tudsz megtenni annak érdekében, hogy ezen érzéseket feldolgozd, akár meditáció, egyéni konzultáció, csoportos foglalkozás keretében, ha eserleg ez egyedül nem menne.

Most lenne rá időm, még sincs kedvem semmihez.

Egyéni szinten, otthon kezdheted az alábbi One Brain kineziológiában alkalmazott gyakorlattal:

  • Egyik kezed tedd a homlokodra, másikat pedig a koponyád hátsó közepére.
  • Lélegezz közben mélyen, hunyd be a szemeidet.
  • Tartsd, lélegezz és vedd végig a benned lévő érzéseket a jelen élethelyzeteddel kapcsolatban. Majd ezt követően kezd ezen érzéseket átalakítani olyanná, amilyenné szeretnéd. Kezd el vizualizálni mindazt, amire vágysz, amit szeretnél érezni, ahogyan szeretnéd majd látni magad miután vége a karanténnak, a koronavírusnak. Addig tedd ezt, amíg el nem éred azt a vágyott állapotot, amit szeretnél.
  • Amikor ez megvan vedd le a kezeidet, végy egy mély lélegzetet az orrodon keresztül, szádon át fújd ki és lassan nyisd ki a szemeidet.

A Homlok/Tarkótartás lehetővé teszi számodra, hogy újra áttekintsd a stresszokozókat olyan tudatos, gondolatteli alternatívák „fényében”, amelyek érzelemmentes és objektív „víziói” mind a jelen, mind a múlt tapasztalatainak. A Homlok/Tarkótartás megnyugtató, központosító gyakorlat – hatalmas ereje van.

Tudd, hogy végre egy teljesen új, szabad emberként léphetsz ki abba az új világba, amit megteremtesz magadnak. Egy biztos semmi sem lesz már ugyanolyan, mint előtte volt.

Szeretnék bejelentkezni kineziológiai kezelésre: Jelentkezem