KŐSZEGI ZSUZSANNA

Stresszoldás, önismeret, kineziológia

Stresszoldás, önismeret, kineziológia

Ki vagyok én?

2018. május 30. - Kőszegi Zsuzsanna

Ki is az az én, aki valójában vagy? Ahhoz, hogy szembenézz önmagaddal és azzal, aki valójában vagy és ezáltal elérd mindazt, amit valóban szeretnél, bele kell nézned a tükörbe és fel kell tenned magadnak az alábbi kérdést: Valójában mit is szeretnék? Ehhez milyen változásokon kell kereszetül mennem? Ugyanis a hitrendszered nem szereti a változásokat, azonnal hadakozni fog minden változás ellen, legyen az, akár pozitív, akár negatív, mindent megtesz annak érdekében, hogy a régi megszokott mederben éld továbbra is az életed. Hitrendszered úgy tekint a változásra, mint a biztonságodra mért fenyegetésre. Fogadd el, hogy minden egyes lépésednél meg kell a hitrendszereddel küzdened, minden alkalommal emlékeztetni fog téged korábbi kudarcaidra. Ehhez képest a jobb agyfélteke azt súgja neked: Meg tudod csinálni! Ügyes vagy, csak így tovább! Lehet, hogy korábban elbuktál és akkor mi van csináld, tarts ki és meglátod sikerülni fog. Nézz a tükörbe és harcolj meg hitrendszereddel, menj előre abba az irányba, amit szeretnél. Tudd, ha a tükörbe nézel nem vagy egyedül, látod benne legnagyobb szövetségesed, aki te magad vagy. Igen, tudom most lehet felsóhajtasz és ezt mondod: Én, mint a legnagyobb szövetségesem? Ugyan már, én erre képtelen vagyok. Fogadd el hitrendszered, tudd, hogy ez is változik, hiszen nem ugyanaz a hitrendszered, mint pl. 20 évvel ezelőtt. Nézz a tükörbe és köszönd meg hitrendszerednek, hogy meg akar védeni, de te szabd meg a határt, hogy meddig tartson ez a védelem.

Ki vagyok én?

A tükörben 3 Én, az amit látsz:

Hitrendszeri én: Ez az az én, akinek hiszed magad. Ezt az Én-t a hitrendszereink alapján teremtettük, a félelemre, fájdalomra és a fájdalomtól való félelemre adott reakcióként. Ez egy önigazloló gépezet, amely igyekszik a lehető legjobb színben feltüntetni magunkat. Biztonsági játékos, nem szereti a változásokat, a komfortzónán belül, a határok átlépése nélkül marad.

Ösztönös individuális én: Az az én, aki valójában vagy. Ez a hitrendszertől függetlenül működik. Félelem és kétely helyett spontán módón mozdít bennünket a céljaink elérése felé. Ez az én az, ami mindent megtesz annak érdekében, hogy elérjük a céljainkat, vágyainkat. Automatikus, pozitív, nem ítélkezik, pozitív, célirányos cselekvés jellemzi. Amiről a legjobban felismerhető az, amikor teljesen el vagy bűvölve az élettől, és teljesen megfeletkezel magadról.

Az Én, akivé válhatsz: Az előző kettő közötti egyensúly. Ezt az Én-t az általunk elfogadott választásokkal teremtjük meg, a Hitrendszeri én és az Ösztönös individuális én elfogadásával és a kettő közötti egyensúly megteremtésével. Fogadd el a hitrendszereidet, hiszen ezek azok, melyek megvédenek, de ugyanakkor hallgass a ösztönös individuális énedre is, hiszen ez a te belső iránytűd, amely megmutatja mi is az, amire valójában vágysz, ez hajt előre a céljaid felé. Így a kiteljesedés elkerülhetetlen.

Ha készen állsz találkozni önmagaddal várlak szerettel. JELENTKEZEM

süti beállítások módosítása